Torsdag

Idag så har man planerat in mycket.
Varför kan inte jag bara få ligga kvar i sängen på min lediga dag och ta det lugnt?
Jag måste ha gjort någon något ont för att förtjäna detta :S

Men jag får iaf vara med underbara människor idag, så jag ska inte klaga riktigt så mycket :)
Knutte ska bara vakna till liv, sen så ska vi ordna med en liten present till Sandra som fyller år idag.
För sen så bär det iväg till Bäcklösen på kalas, får se hur länge vi blir där :)
För Knutte ska iväg till Östhammar och jobba en stund också.
Vi tar och umgås medans där :)
Man får utnyttja tiden effektivt när man väl är ledig ;)

Vi har planerat att vara hemma innan 16 iaf, så jag hinner ordna lite mat till gubben idag :)
Igår så misslyckades jag helt med planeringen :D haha

Idag blir det baconkyckling med vitlökssås :)
Ska bara plocka upp lite bacon och titta om han har vitlök hemma.

Min stackars lilla gubben var jätte trött igår och jag kände mig så elak, då jag var kvar uppe, när han gick och lade sig.
Jag älskar min gubben väldigt mycket :)
Ska gottgöra honom idag :)

TT

Kommentarer
Postat av: Jenny Ljungkvist

Åh jag tror jag bjuder in mig själv hos er på middag! =) Älskar kyckling

2012-01-05 @ 10:07:19
Postat av: Johanna

Det låter härligt det. :)

2012-01-05 @ 10:25:28
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0