New phone

Ja, jag har skaffat mig en ny telefon.
En som inte kommer krascha, förhoppningsvis :)

Det är kanske en lite rolig syn hos min gubbe nu ;)
Vi sitter med varsin dator, jag sitter på fb och här på bloggen.
Medans gubben spelar Castville på fb, vi är lite nördiga ;)

Jag införskaffade lite mera än en ny telefon när jag var till stan med morbror.
20nystan av garn till mormor, ett sängöverkast till gubben plus prydnadskuddar.
Det kommer nog bli ett riktigt mysrum i sovrummet sen ;)

Jag hade många konstiga drömmar och idéer för mig igår kväll :D
Det kommer komma mera ;) hihi
Får hoppas gubben gillar slutresultatet.
Sitter och funderar på ramar till tavlor och fotografier just nu, jag vet att jag är lite tokig ;)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0