Mini-ledighet

En ledighet på 2 dagar, det kan man kalla mini :)
Imorgon så ska jag först och främst sova ut(om det går).
Sen så tänkte jag ta med mig mamma och Erik på en liten surprise-tripp ;)
Men det blir bara om de är lediga och inte har bokat upp sig såklart.

Mina planer för dessa 2 dagar är:
sova
göra lite toalettbesök ;)
gå 1-2 promenader
sola solarium
dricka massa te
äta god mat, kanske nyttig också ;)
Sen så ska jag ge mig på morfars blonda lockar :D
Han börjar bli lite långhårig, så det är bäst att fixa det innan någon börjar klaga :)

Nej, om man ska krypa ner i sängen kanske.
Läsa lite i boken och njuta av tystnaden som störs utav radion inne hos morfar ;) hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0