Mästare TT

;) haha
Jag har lärt "upp" en tjej på jobbet inför vad nätterna kan innebära :)
Så nu ska jag inte köra mera nätter om det inte blir så att hon vill vara ledig eller så :)

Det ska bli skönt att få vara ledig och kunna hitta på annat skoj om helgerna förutom att jobba hela tiden :)
Kommer sakna nätterna lite grann, men det blir för tufft att köra sådana pass varannan helg.

Imorgon ska jag försöka få med mig Fia ut och dricka lite vin, eller så blir det hemma :)
Ska ringa henne imorgon bitti när jag är vid liv igen :)

Säger väl god natt nu, orkar inte med datorn längre.
Samt jag saknar min gubbe så mycket nu att jag kommer få problem att sova :S
Attans alltså, jag är helt och hållet nerkärad i den där killen :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0