Ledig dag

Ja, idag är det onsdag och det betyder sovmorgon och vila för min del :)
Jag har planer på att ordna lite mat till gubben när han har slutat.
Det lutar åt kyckling av något slag.
Kanske kycklingfilé med currysås och ris.
Eller mitt egna recept på baconkyckling med vitlökssås :)
Gubben kunde inte hjälpa till med beslutet, så det är upp till mig nu :S
Det kanske blir fuskmat om jag inte lyckas bättre själv med beslutet.
Men jag vill laga mat till honom, för han är så go och tar hand om mig då jag har jobbat :)

Alldeles strax så ska jag gå över till Alexandra och mysa lite grann med henne och Mio :)
Måste bara orka kliva ur sängen ;) hehe

Det finns lite planer på att kanske fixa en ny mobil, men jag får se.
Min vill inte riktigt vara med längre utan kan plötsligt krascha eller så dör batteriet så fort jag har mer än 2 program igång.
Det kan inte funka så i längden, jag kommer bli arg tillslut :S

Nej, nu kliver jag nog upp och går och myser med en liten bebis istället :)

TT

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin blogg du har gumman



kraam

2012-01-04 @ 13:56:15
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0