Kramp?!

God morgon igen då, det var lättare att sova ensam idag, det kan beror på att jag jobbade igår, så kroppen var lite mer trött.
Eller så har jag vant mig lite grann, man kan ju hoppas iaf :)
Det värsta med att vakna var att ha en sådan kramp magen, eller inte exakt i magen.
Utan det var precis under revbenen, jag hoppas på att det var frukost jag behövde och inget allvarligt.
Frukosten är redan intagen, ta det säkra för det osäkra :)

Sen så behöver jag en ny säng tror jag, för usch vad obekväm min är.
Eller så är det något som bara kändes fel.

Idag är jag på ett sådant här humör som gör att man inte vet om man ska JA till allt eller bara nja eller NEJ.
Jag har inga exakta åsikter eller bestämda tankar just nu.

Mitt huvud snurrar utav alla händelser, men jag har förlikat mig med vissa utav dem.
Jag säger tack igen till min underbara arbetskamrat och chef för att han hjälpte mig komma till rätta med det mesta som snurrar i huvudet på mig :)

Nej, man kanske ska hoppa in i duschen och göra sig lite fräsch.
Blir ett pass till 22 ikväll också, sen så är jag ledig i 2 dagar innan jag går på min 5-dagars tur :)
Men sen så är jag ledig i 5 dagar igen, minus en dag som jag jobbar för Angie :)

Jaha, hoppa in i duschen kan jag skippa ett tag nu, det blev visst upptaget :)
Lägger mig i sängen igen och läser lite :)

TT

p.s. snälla ni som själva skriver blogg, kan ni vara snälla och uppdatera lite oftare ;)
Jag saknar att ha något att läsa på morgonen, jag har ju till och med börjat spela wordfeud igen :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0