Jobbar

Sitter på jobbet och just nu är det lugnt, har lite gäster som njuter av lugnet och maten :)
Så fort det är tomt igen så kör jag igång med städningen utav baren :)
Tyvärr blir det inget jätte städprojekt idag/ikväll. Känner mig lite hängig och jag mår konstant illa.
Vågar knappt äta för det känns som att det ska vända sig i magen. Så jag håller mig till vatten och hårt bröd idag.
Vill inte testa min mag idag och jag tror inte att någon annan uppskattar om jag gör det heller ;) haha

Längtar tills kvällen är slut så jag får gå hem och sova, samtidigt som jag fasar inför att sova själv igen.
Det är det värsta med detta.
Men som ordspråket säger, "det som inte dödar dig, härdar dig", kanske inte ordagrannt, men nästan så :)

TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0