Good morning

Ja, nu är man uppe igen.
Det var svårt att somna utan Peter, gosedjuret misslyckades grovt med sitt uppdrag som ersättare :S
Men jag får väl vänja mig, svårt men det går säkert bra :)

Idag är det jobb som gäller, ska väl ställa mig och "måla" dit ansiktet mitt ;) haha
Det är första morgonen som jag vaknar och inte tittar på facebook det första jag gör.
Det kändes knasigt att bara kliva ur sängen och börjar göra ordning sig :) haha
Men man lär sig nog igen, det är nog som när man cyklar igen efter många års vila :)

Efter jobbet blir det nog bara att skynda sig hem och krypa ner i sängen, för kommer jag ha samma problem ikväll som jag hade igår, så kommer jag väl inte somna förrän vid 1-2 inatt :)
Lite tråkigt är det att ligga vaken och inte kunna sluta tänka på allting som har hänt och kanske kommer hända.

Varför oroar man sig för framtiden så mycket som jag gör?
Det finns inget jag kan göra något åt, jag är helt i andras människors händer just nu.
Jag hoppas att de väljer på ett sätt som gör att jag också mår lite bra.
Men den chansen är nog väldigt liten just nu.
Jag får nöja mig med vänta och ha tålamod, det är det svåraste enligt mig.

Jag ska börjar rensa i mitt rum och mitt liv lite grann, det finns mycket som ligger och skräpar i mitt huvud och i mina relationer till andra.
Det finns saker som jag bör plocka bort, men kan inte för det betyder fortfarande för mycket och kommer göra det i all evighet som det känns nu.

Nu var jag allt lite kryptisk ;) Det är meningen för det är lite hemligt just.
Det är några som bara vet, och det är ingen idé att fråga mig, för jag tänker inte avslöja bara för att ni frågar :)

Nej, nu ska jag ge mig på "the soul´s canvas" ;) haha
Sen lite frukost skulle inte sitta fel :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0