Ett avslut

Ja, precis för så där 5-10 minuter sen så lade jag ner mitt Facebook-konto.
Av många anledningar, jag orkar faktiskt inte med allt och alla.
Det har blivit så drygt med facebook och jag vill försöka använda min tid till mina vänner och nära och kära istället.

Jag finns ju att kontaktas här eller via mobilen, så jag försvinner ju inte från världen precis :) hehe

Idag så har jag varit på ett härligt dop, lilla Mio har döpts och han heter nu Mio Holger Andersson :)
Han var så duktig och så enormt fin att man fick tårar i ögonen hela tiden.
Alexandra och Fredrik har gjort ett jätte jobb så att detta skulle bli lyckat, och de lyckades så klart :D

Nu så har jag städat ordning i mitt rum och ska väl slå igång lite musik och bara ta det lugnt tills tvättmaskinen är klar.
Sen kör man väl igång en till och sen är det sängdags för min del :)
Ska upp tidigt imorgon och iväg och jobba, det känns knasigt att ha varit hemma så mycket nu.
Men i helgen så kör jag ett nytt pass och får på så vis tillfredställa mitt behov utav att göra någonting nyttigt :D
Lite utav en arbetsnarkoman är man väl, men jag har ingen familj och inga barn just nu så varför inte :)

Det kommer ju komma en tid då jag måste varva ner, men tar det problemet då ;)

Ha det så underbart allihop, älskar alla för det dem är och för att de har stått ut med mina knasigheter det senaste halvåret :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0