En ny favorit

Jag har en ny favorit bland frukter :)

Litchi

Den är riktigt jäkla god, har väl smält i mig några stycken på bara några minuter ;)
De kan vara lite svåra att öppna om man inte har fått in snittsen :)
Vilket jag inte har än :D

Jag har inte gjort så mycket mera sen senaste inlägget ;)
Hängt en tvättmaskin, gjort rent kattens öron, han hatar mig just nu :D hehe
Nu sitter jag med en kopp te och väntar på att Connie ska spela klart bingolotto så vi kan snacka lite skit :)

Vågar inte gå och lägga mig alltför tidigt för då vaknar jag väl före tuppen i huset ;)
Ska bli skönt att få sova i min egen säng, men lite fel samtidigt för jag har sovit med Peter så länge nu att jag kommer nog krama ihjäl mitt gosedjur bara för att få någon att hålla i.
Får se om gosedjuret kan agera ersättare eller inte :)

Nej, vad ska man hitta på kvällarna när man har lagt ner Facebook, vad gjorde vi tidigare?
Umgicks vi med varandra? Ni måste skoja, så kan man ju inte ha levt ;) haha

Jag ska nog ta mig tiden att se vad alla gör(via sms eller samtal) och kanske hitta på något skoj utanför datorn när jag är ledig på onsdag och torsdag :)
För nu har jag inget som håller fast mig vid datorn, jag brukar ju fixa inlägg via telefonen till mina bloggar :)

Äsch, nu sätter jag mig i sängen och myser med en bok och min favoritfrukt för tillfället :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0