En lugn dag

Jag har nog haft många lugna dagar på sistone, men det är så skönt :)

Idag så har jag mest suttit och tittat på mammas och min resa som vi ska göra i slutet av februari.
Jag har hittat en resa, där flyg och hotell är som ett paket på en vecka, för 6500kr.
Det är inte så farligt tycker jag, för vi blir borta en vecka och med tanke på att mamma fyller på söndagen och jag på tisdagen, så tar vi en hel veckas "semester" från omvärlden :)
Det ska bli skönt att komma iväg och mysa lite grann, kommer sakna gubben så förskräckligt, men jag får utnyttja tiden ordentligt tills dess :)

Jag älskar min gubbe så mycket, saknar honom till tusen just nu.
Kan ni tänka er att jag hittade den rätte jag också :)
Det trodde inte jag att jag skulle göra, jag hade gett upp för länge sen och mest hade kul.
Sen så vågade vi oss på en dejt och det gick så fort, men det kändes och känns så rätt :)

Det är dig Peter som jag kommer skaffa en egen familj med, men det vet du redan :)

Idag så bär det av till Gävle, med morbror för att fixa en ny telefon.
Min kraschar hela tiden, trodde den skulle bli bättre efter uppdateringen igår.
Men icke det, den kraschar ändå, så nu ger jag upp helt och hållet.

Jag har suttit och tittat upp en present till gubben, då han fyller år. Det är inte förrän i april, men jag har haft lite tankar på det här tidigare och nu är det bestämt iaf :)

Bara lite flera presenter kvar att hitta, syrran, brorsan, morbror, morfar och gubbens lilla pojk :)
5 presenter om man inte räknar med Fia, som fyller år idag :)

Grattis älskling!!!

Nej, nu ska jag ge mig på att hänga lite tvätt och kanske starta en till maskin :)
Varför inte diska undan lite när jag ändå är igång :D

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0