Slut för idag, tack för idag

Ja, nu är dagen över :)
Jag har haft det bra ändå tycker jag.
Jag behöver inget party eller en massa presenter :)
En vanlig dag med lite extra bara, vi var iväg och tittade runt i lite affärer, fikade och jag införskaffade mig ett till par nya skor :D

Nu ska jag sova lite grann, för imorgon så är det dags för innebandy(på kvällskvisten).
Sen så reser jag tillbaka till Tierp på torsdag, vilken tid vet jag inte riktigt ännu :)
Men sen så kör jag ett fem dagars pass på jobbet innan jag är ledig igen :) hehe.

Jag vill tacka alla som har gratulerat mig idag, ni som känner mig vet ju att jag uppskattar det.
Ordnade med en liten rangordning på vilket som jag anser är det bästa sättet att gratulera mig på :)
Det som betyder mera :)

•Face-to-face
•Telefonsamtal
•Sms(lite längre än 3 ord)
•Meddelande på min logg på Facebook(längre än 3 ord)
•Sms(med högst 3 ord)
•Meddelande på min logg på Facebook(med högst 3 ord)

Vilket av alternativen valde du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0