Sendrag!

Ja, jag har sendrag och på ett kanske udda ställe.
I högra skinkan, har försökt strecha, men inget hjälper riktigt.
Så imorgon kommer jag har ont som fan tror jag :S
Det var ju 2 timmars innebandy, första halvtimmen så trodde jag att jag skulle dö.
Men sen slog vilja in och man klarade fan av resten av tiden jävligt bra.
Skulle säkert kunna fortsatt, men tyvärr så hade de bara tid till 20 och det är nog inte så bra att träna mera :) hehe
Jag känner mig sugen på mera nu, det var jävligt kul faktiskt.
Jag kan däremot säga att jag är en ganska kass innebandy spelare, jag står mest i vägen och lyckas jag få till bollen så skjuter jag iväg den till närmaste medspelare :)
Det är bäst så ;) hehe

Har ordnat i gästrummet så jag har någonstans att sova, även bäddat rent och duschat :)
Nu ska jag faktiskt sova, för imorgon så blir det att strosa runt i lite affärer och på lite olika loppmarknader :)
Får se om man hittar något skoj.

Vet ni om att om 6 dagar så fyller jag år?! :)
Jag blir hela 26 år, jag har alltid älskat att fylla år och fira att ännu ett år har gått och man har det bra :)
Men i år så kände jag inte för att stanna i Tierp.
Jag är inte gammal, vem fan kan säga att 26 år är gammalt.
När jag fyller 46 år så kan ni börja snacka eller vid 66 år.
Inte annars :)

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch hoppas det går över för dig. Sendrag gör såå ont. Hoppas du har det jättebra och njuter av din ledighet.



Vad roligt att du fyller snart. Klart du ska stanna i Tierp måste ju fira dig då. :) kraam

2012-02-22 @ 23:09:15
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0