Pulkaåkning

Igår så blev det först lite återhämtning från lördagen då mamma och jag börjar tjattra lite grann, spelade kort åt godis och hade det bra :)
Sen så började vi ta ett glas vin och fortsatte med flera, det slutade med några drinkar och shots på Brorsans också :)
Vi hade kul som fan och väl hemma igen på natten så blev det något glas till, innan vi skickade hem efterfest-gästerna.
Jag fick mamma hela säng för mig själv :D hehe
Det var riktigt underbart :D

Sen så åkte jag och lillebror pulka med Peter och hans son och syster son.
Även Jenny och hennes småttingar Oliver och Love kom och åkte :)
Man blev väldigt trött utav att springa upp för backen hela tiden, men belöningen var ju att ha glad barn och att man själv åkte nerför :) hehe
Vi drack varm choklad och tuggade i oss ostsmörgåsar med massa paprika och gurka :)
Vid 3 tiden så gav vi upp och gick hem till Peter och fortsatte med en mugg till varm choklad och sen massa annat bus.
Var rätt så jäkla trött igår, somnade redan vid 9 :D
Så jag fick sova runt 11 timmar inatt, det var behövligt :)

Nu ska jag dra till jobbet iaf :)

Ursäkta stavfelen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter jättemysigt det. Synd att man inte var med. Hoppas det kommer flera gånger :)

2012-02-13 @ 10:14:04
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0