Natti Natti

Ja, idag så har man mest tagit det lugnt. Införskaffat mig ett par ny skor :)
Lite underkläder blev också :)
Sen har jag mest haft det mysigt hemma med filmer och lite gott :)
Sov även några timmar mitt på dagen, alltid behövligt enligt mig ;) hehe.
Nu är det tänkt att jag ska sova, men jag ligger och filosoferar över allt som har hänt och kanske kommer hända.
På onsdag nästa vecka så sticker jag iväg till Falun och myser med familjen i en vecka :)
Så jag måste nog införskaffa mig ett par bra böcker och även lite filmer så jag kan sysselsätta mig med något ibland :)
Det finns alltid något man kan göra när man är där, men skotta snö är inte riktig min grej ;) haha.
Jag har nog inga problem på den fronten.

Lite bilder på min dag kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0