Middagen

Alltså jag orkade trycka ner nästan hela tallriken, men mini portion blev kvar. Som jag kan tänka mig käka som extra tillägg till lunch imorgon.
Man blir mätt, men inte seg efteråt. Fast jag tryckte i mig så mycket :)
Det kan bara bli bra :)
Men nu måste jag börja planera nästa måltid så jag vet vad jag ska äta.
Har lärt mig att lunchen ska vara större än middagen, blev totalt fel idag däremot ;) haha
Så imorgon till lunch så blir det grillad kyckling och lite rostade grönsaker :)
Till middag blir det köttbullar och brunsås. Jag kokar potatis till mormor och morfar, själv så äter jag lite av grönsaker som jag har rostade till lunchen :)

Detta kan bara bli bra, ska bara börja använda huvudet igen ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0