Lunch sällskap

Hade det riktigt trevligt och mysigt idag, var iväg och lunchande med Johanna och Jenny.
De fuskungarna käkade pizza, själv så tog jag en kycklingsallad.
Visst jag blev mätt, men jag saknar brödet och min chokladkaka som jag köpte här i söndags.
Gav den till mormor igår, men nu när jag kom hem så såg jag att pappret låg på golvet.
Mammas hund är en riktigt tjuv och gottegris, men bättre hon än jag just nu :)

Jag har köpt hem lite mat som jag får äta, ska även ladda ner en app till telefonen där man får lite tips på mat man kan laga för att undvika kolhydrater.
Har upptäckt att det är kolhydrater i nästan allt, men man får försöka undvika det så mycket som möjligt, låga doser utav det.
Jag ska iväg och träna med mamma snart, men är lite trött och inte alls på humör.
Det är kanske bäst att träna då, men jag vill bara ligga i sängen och slöa.
För inte gick det att sova ut när man väl fick det :)
Som det brukar vara :)

Jag har tittat på en ny säng till mig, samt lite annat smått och gott som jag skulle vilja ha :)
Men när jag nu såg att priset gick upp i nästan 15 000 kr för allt, så kan jag nog vänta ett tag till :) hehe
Men en säng är något jag skulle vilja ha och behöver nog också, för det är ingen bra säng jag har.
Den är lite över 20år gammal och madrassen jag har ovanpå är definitvt inte bra :)
Så en ny säng måste jag kosta på mig.
För nya sängen så skulle jag behöva betala ca 7500kr.
Det var inte så farligt tycker jag, speciellt när man har en säng i flera år och man köper en för att den ska passa till en själv :)

Nej, jag funderar på om jag ska sova en stund, innan man rör sig mot gymmet och försöker bränna lite kalorier, ska nog sola lite solarium efteråt :)
Behöver färg och värme ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

var riktigt trevligt i dag. Får bli flera gånger. Sen tycker jag vi får ta en filmkväll också. Du är duktig som kör denna nyttiga diet. Skulle aldrig klara det jag :)Härligt vill gärna sola jag med

2012-02-08 @ 18:30:26
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0