Korrigering :)

Okej, jag råkade visst skriva lite fel.
Det ska vara kolhydrater inte kalorier, man kan ju inte skippa något som finns i allt ;) hehe
Och det som rycker på mitt matintag är pasta, potatis, bröd, ris och allt som innehåller socker.
För det fattar väl alla att det är en av de största bovarna när det gäller mig :S
Så jag har gett bort min chokladkaka, ska även gå igenom skafferi och kylskåpet imorgon.

Jag fattar fortfarande inte att jag gick med på detta, jag höll på fuska riktigt illa idag.
Usch, Mossi kom på mig... så nu ska jag fan bevisa att jag kommer klara av detta.
Så alla som umgås med mig, se till så jag håller detta :)
Alltså peppa mig och ifrågesätt mig när jag kanske håller på göra något dumt.
Men för att jag inte ska ducka under så måste jag äta oftare.
För denna diet gör att jag kommer vara hungrig oftare och det är inte så bra.
Små måltider men ofta och inget som innehåller kolhydrater.

Jag håller tummarna för min egen skull och Mossi, för han är den som har lurat i mig detta tilltag :) haha

Nej, jag måste nog sova.
Är så trött efter gårdagen fortfarande, samt jag ska iväg och käka lunch med Johanna och Jenny imorgon vid 11, jag får gå på sallad och vara nöjd över detta :)

Så de flesta av mina inlägg kommer handla om min nya diet och hur det går.
Jag SKA vara ärlig då jag fuskar, men också berömma mig själv då jag har klarat av något mål med detta :)
Så nu säger jag god natt :)

Ska även iväg och träna imorgon vid 14 tiden med mamma och en kompis till henne.
Det ska fan börjas ordentligt och jag måste få detta till en vana :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag klarar mig inte utan socker :) Men du kommer att klara detta gumman det vet jag. Kram

2012-02-08 @ 18:33:02
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0