Kalorier

Åh, herregud. Jag har gått med på att inte äta kalorier längre.
Ni ska bara veta hur sugen jag är på bröd :S
Grönsaker, frukt, kött, fisk och allt det andra får jag äta, men måttligt då :)
Jag blev så jäkla hungrig då jag gick med på detta och extremt sugen på vitt bröd, pasta och kokt potatis :S
Det här kommer sluta väl, eller inte.... Eller kanske det ;)
Lite svårt att bestämma mig för något idag :) hehe
Så min frukost blev lite fläsk och en tomat :)

Jag är lite trött idag, det kan bero på att jag låg och pratade med Peter från Dalarna i över en timme :)
Skönt att ha någon man kan snacka en massa goja med och bara vara.
Vi har inga som helst krav på varandra och det är skönt :)

Nej, nu slår ruschen till på jobbet.

TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0