Jobbar som vanligt

Det har varit en skön dag på jobbet, hade lite rusch på lunchen, sen så har det rullat på tills nu :)
Nästan 30 gäster efter lunch, det är bra för att vara en måndag.
Jag ska strax börja städa undan i lokalen, brukar slöa till städningen på vardagarna.
Alltså inte missköta, utan dra ut på arbetet så jag har 2 timmar på mig. Speciellt när det kan komma gäster eller avhämtning samtidigt, då behövs det :)

Jag och mamma ska ju åka utomlands då vi fyller år, men vi skjuter på det hela. Vi hade tänkt Italien, men det blev tillslut Egypten. Men pga oroligheterna så vill vi verkligen inte åka dit nu. Så vi väntar några månader och tar en veckas ledighet i Falun istället :)
Ska försöka se till så jag får träffa My när jag är där uppe.
Ska ju träffa min bästa killkompis Peter då och kanske få med honom på en barrunda ;)
Mamma och jag har tänkt gå ut på lördagen för att ha kul, dansa och mitt uppdrag är att skämma ut mamma för hon blir ju hela 45år då :)
Har även små planer på att spela innebandy med Erik och hans kompisar.
Det kan göra ont, men känns lite som en utmaning också :)

Nej, om man ska börja göra lite nytta kanske ;)

TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0