Händelserik Tisdag

Dagen började med ett besök på gymmet.
Satt mest på motionscykeln, för tidigt och för lite tid för ett ordentligt pass :)
Sen bar det av till jobbet, där man började med en ganska lagom lugn lunch.
Slutade med panik-rusch till middagen :) haha
Det hade varit kommun fullmäktige idag också, så undra på att vi hade gäster.
Men måste alla komma samtidigt?
Jag fick springa rumpan av mig, vet inte ens hur jag lyckades få till med dryck och mat i rätt ordning.
Det värsta är att jag inte hann ute med pizzasallad och bröd till alla, men jag hade inte möjligheten att dela på mig, eller att kalla in någon annan.

Efter lunchen så pratade jag och Alexandra om jag skulle kunna passa Mio, det har slutat med att jag har en "inneboende" hos mig inatt ;)
Det har tagit tid att få honom och sova, Alex berättade att han hade sovit ordentligt i eftermiddags, för att han skulle orka vara med mig ikväll :) haha
Det var visst Freddans idé :)
Han sover gott nu iaf, han har käkat lite grann, vi har även fixat nattblöja och nattsärk :)
Min nattsärk är däremot blöt efter Mios snuttande innan han somnade :S haha :D

Men nu ska även jag sova har jag tänkt, för imorgon så ska jag upp tidigt och lämna av Mio, sen direkt efteråt så ska jag och mamma iväg till stan med lille bror.
Men även köpa hem min bokhylla :)
Men man får nog inte sova en helnatt heller nu ;) haha

På torsdag så ska jag träffa någon jag har längtat efter, alltså efter 16-tiden.
Jag hade tänkt använda min torsdag till att vara med småttingarna, men Mio får sin present med sig imorgon bitti.
Imran och Emilya, så måste jag höra med Sara om det fortfarande funkar :)

Ska försöka mig på att städa mitt rum imorgon när jag har kommit tillbaka från stan :)

Hoppas ni alla där ute har haft en underbar alla hjärtans dag, min valentine sover så sött just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0