God natt eller god morgon

Jag vet inte riktigt hur man ska börja, men jag säger god natt iaf, för nu tänker jag sova.
Har faktiskt tagit mig en lite promenad så är mitt inatt.
Jag råkade somna vid 4 och klarar ju inte kliva upp förrän vid 6-7, på eftermiddagen alltså :)
Sen så startade jag några filmer, 2 stycken som jag riktigt älskar.
Midnatt i Paris, med Owen Wilson och Rachel McAdams.
Vilken dröm det måste ha varit att få besöka 1920-talet, då de stora männen och kvinnorna levde.
Budskapet, ja, jag fattade det. Man kan och ska inte gömma sig för nuet, man ska njuta av det och ta vara på det. Jag fattade :) Men man kan väl få drömma lite grann ;)

Sen så såg jag Colombiana, en film som jag såg på bio med Sandra, jag blir fortfarande uppjagad och taggad efter ha sett den :)
Zoe Saldana är en väldigt bra skådespelare :) Jävligt sexig också, om jag får säga det ;)

Jag blir så inspirerad varje gång jag tittar på filmer som jag älskar, och med tanke på att jag blir uppspelt och så taggad efter filmerna så är det ganska självklart att jag inte klarar av att sova sen :)

Jag kanske ska berätta lite om vad för skoj jag har hittat på idag ;)
Druckit te, handlat med mormor, fikat med mormor, käkat mat med Sandra... nja sen så har jag inte gjort så mycket mera. Sovit bort hela eftermiddagen :D
Jag har inte varit så produktiv idag, mest bara tagit det lugnt och haft det skönt.

Imorgon, eller ska man kanske säga om några timmar, så ska väl jag slita mig ur sängen och följa med mamma till gymmet. Få ut lite agressioner på löpbandet, det är nog rekommenderat för min del just nu :)
Sen så har jag inga fler planer, kanske ta en tripp in till stan med mormor.

Nej ni, nu ska jag nog gå och knyta mig igen :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0