Absence

Oj, det var några dagar sen jag skrev nu :)
Det har hänt massa, men kan berätta allt senare ikväll eller imorgon bitti.
Just nu så håller mamma och lillebror på att packa in allt i bilen. De åker tillbaka till Tierp strax, själv så är man ledig i några dagar till och njuter utav lugnet före stormen :) hehe.
Ikväll så blir det lugnt, har spenderat hela dagen med att titta på NCIS Los Angeles :)
Älskar NCIS :) hehe.
Jag har planerat att baka en paj, får se om det blir av ikväll eller imorgon :)

Idag så fyller min och mina syskons älskade mamma år :)
Älskar henne utav hela våra hjärtan <3

Själv så fyller jag också år, men inte förrän om någon dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0