Virrig som fan

God natt, iaf om en stund.
Har jobbat några timmar idag, gick sen över till mamma och hade en mini-tjejkväll med pizza, vin och hårvård :)
Så nu är mamma helt blond igen :)
Själv så går jag runt i tankar om att bli rödhårig igen.
Har lite beslutsångest :)

Men jag kan meddela att efter 3-5 glas vin(lite utspätt med sprite) så är TT lullig och fick något ryck och sjöng hela vägen hem från mamma :D hehe.
Jag tål verkligen inte alkohol lika mycket längre, men jag tror starkt på att det är en bra sak :)

Imorgon så har man turen att börja 4, sen så kör man 2 nätter innan man är ledig en dag och sen så kör man hårt i en vecka :)
Jag har tur som är ledig i en dag efter det innan man kör 4 dagar till innan man ÄNTLIGEN är ledig i 3,5 dagar :)

Okej, jag försöker verkligen se det positiva med allt :) hehe.

Men jag ska nog sova nu, är lite virrig känner jag :)

p.s. glömde present från mamma kvar hos henne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0