Trevlig fortsättning

Jag tror jag känner mig redo för sängen nu.
Drack lite kaffe hos syrran innan vi åkte därifrån, mamma tyckte jag var oförskämd då jag gäspade varannan minut :)
Jag blev lite halvt som halvt speedad, men mitt huvud var fortfarande segt så jag fixade inte riktigt att spela kort.
Förlorade på vänd 8, ca 5-6 gånger utav 9. De är riktigt illa för att vara jag :)

Jag kom hem runt 21, har plockat undan massa grejor samt gjort det mysigt i vardagsrummet/sovrummet med levande ljus och lite snacks. Jag älskar när det finns nötter framme så man kan små äta utan att vara onyttig. Och för att ha lite mera julstämmning så la jag fram sötmandel och russin :)

Idag har vi ju firat jul, åkte till syrran efter 2 tiden, satte mig i soffan med morfar och tittade på teve medan mamma och syrran plockade fram maten. Och sen blev det Kalle anka som vanligt :)
Efter det lite mat, som vanligt så äter man lite för mycket. Jag har däremot lyckats 2 år i rad att stoppa mig själv innan jag mår dåligt av maten :) och i år blev det lite mindre saker för mig att äta på julbordet då jag inte äter griskött längre. Jag försökte faktiskt med prinskorv(som var min favorit förut).
Jag fick i mig en liten prinskorv, jag stoppade i mig massa potatis och rödbetssallad samtidigt :) haha.

Sen diskade jag och lillebror bort allting innan vi startade med julklappsöppning :)

Jag fick

En eltandborste
Strykjärn
Strykbräda
Storpack med värmeljus(bristvara under vintern)
After Eight ask
En deckarbok(Dansar med döden, Jeffrey Deaver)
Grytlappar
En hammare(mamma tycker jag ska sluta använda skor till att spika)
Presentkort på Valbo köpcentrum
En ask knäck

Det är kul att gissa paketen innan man öppnar, jag lyckades gissa rätt när det gäller strykjärnet, hammaren, godisasken och eltandborsten visste jag om innan, fast jag glömde bort den när jag skulle öppna :)
Jag kanske har lite dåligt minne ändå, men bara ibland ;) hehe.

Imorgon blir det att jobba några timmar och se alla supa ner sig och oftast bete sig illa. Sista chanserna nu innan året är slut.
Nejdå, man tappar inte suget på alkohol då man jobbar på Brorsans om nätterna...

Nej ska väl tvätta bort sminket och använda nya tandborsten och sen tänker jag sussa riktigt sött innan jag måste kliva upp och vara ansvarsfull.

God jul och trevlig fortsättning på året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0