Tråkigt

Man har fan det tråkigt på jobbet om man skurar själva skurhinken :) haha.
Men bara 2 timmar och 10 minuter kvar sen har vi också jul som de flesta andra :)
Börjar inte förrän 2 på tisdag så jag kan ta en riktigt lång sovmorgon på juldagen :)
Sen jobbar jag bara 12 timmar den dagen, tyvärr blir det kanske lite tungt på onsdagen då jag börjar lite innan 11. Men tack och lov bara 5 timmars jobb innan jag sen är ledig lite grann :)

Imorgon så blir det en lite julfrukost, men tomtegröt, kalkonsmörgås och lite mysmusik :)
Ska köpa lite kalkon och kycklingkorv så jag också kan äta lite "prinskorv" :)

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen ta itu med lite annan konstig städning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0