Sova

Nu säger jag godnatt.
Katten är också trött, men han kommer få åka hem till mormor och morfar imorgon.
Så han får springa lite grann ute och mysa med mormor och morfar.
Kommer sakna sällskapet, men håret han har lämnar efter sig hela tiden är inget jag kommer sakna.
Det är pest och pina att få bort allting, men det ska gå :)

Imorgon ska jag ringa lite samtal och fixa det sista julpysslet här hemma innan jag jobbar hela helgen :)
Och sen är det julafton på måndag.

Det blir inte Gävle imorgon, men kanske Uppsala om jag känner för det :)
Ska fixa en julklapp och sen kika upp en annan :)

Men nu tänker jag sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0