Pojkar är förbjudna

I got the keys! I got the keys! :D

Bästa känsla som finns just.
Har redan utnyttjat lillebror och hans kompis som bärhjälp :)
Alltså soffan står uppe i MIN lägenhet och imorgon tänker jag börja flytta in lite smågrejor efter jobbet. Förhoppningsvis så har jag möjligheten att sova där i helgen eller senast lördag om jag planerar rätt :)

Imorgon bitti ska jag över och kika lite snabbt innan jobbet om inte den här stormen som är på väg in, gör mig för modfälld.
I så fall tänker jag vänta till efter jobbet :)

Men jag SKA iaf dit och sätta mitt bomärke någonstans, bomärke=blomma eller något personligt :)

Ska nog sova lite nu så jag orkar kliva upp i tid och hinna göra någonting innan jobbet :)

Natti Natti gott folk, jag är snart en ensam tjej i en alldeles egen lägenhet där pojkar är förbjudna ;) haha.

Det rosa kylskåpet är en liten dröm jag har, om någon är snäll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0