Pessimistisk

Extremt drygt att bo i mitt rum nu och jag börjar tvivla att jag får flytta in i veckan.
Mest för att jag är pessimistisk utav mig när något bra händer.
Så nu när jag ska få bo själv, så verkar det dyka upp "stora" problem med att flytta in, då de andra inte kan flytta ut i tid.
Känner mig sur och grinig på jobbiga människor som snyltar på andra.
Men man ska väl hålla god min och tacka för att man får en lägenhet iaf :)

Missen och jag har haft det mysigt idag då han verkar känna på sig att jag flyttar snart. För han klänger på mig hela dagarna och ska helst sova i mitt knä hela tiden :)
Jag kommer ha EXTREMT stora problem med att vara utan missen nu.
Han är den enda killen för mig ;)

Jag funderar om jag ska klä på mig för en promenad...är lite rastlös och nu när min rädsla för mörkret i princip har försvunnit så är jag tillräckligt tuff att gå ut när det är mörkt :)

Eller så sover jag tills det är dags att kliva upp imorgon och göra något vettigt? Kanske rulla tummarna tills jag får nycklarna till lägenheten?!
Nejdå, jag är inte uttråkad och börjar bli smått frustrerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0