Ordning på dygnsrytmen

Ja, det är väl dags att säga god natt strax :)

Jag var lite pigg igår natt, men lyckades somna sen tills slut :)
Vaknade 5 i 2 och jag som hade tänkt att gå ner till systemet och köpa nya cider till Knutte då vi "snattade" några från hennes Nyårsförråd :) hehe.
Får fixa nya på nyårsafton :)

Imorgon så har jag det extremt lyxigt, är ledig HELA dagen.
Jag hoppas att jag orkar gå ner med lite grejor i förrådet och sen tänkte jag faktiskt bjuda mormor och morfar på lite mat, som en slags nyårsmiddag fast en dag förtidigt :)
Men jag jobbar ju oturligt nog :)

Nyårsafton kan sluta på 2 sätt, antingen stannar jag kvar i Tierp och äter lite mat(kanske med Linda som sällskap) och tittar på lite fyrverkerier. Sen kryper man i säng och sover gott.
Eller så följer jag med Mossi till stan och äter med familjen Haddadi och sen hänger med tillbaka på tisdag morgon till jobbet då det är dags att jobba igen :)

Så nu ska jag bara bestämma mig.
Men jag tänker iaf sova nu så jag får lite ordning på dygnsrytmen igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0