Nöjd med insatsen

Jag är nöjd med min kväll.
Jag har tvättat 2 gånger, så jag har rena kläder inför helgens jobb.
Sen så har jag inte gjort så mycket mera, okej, jag har plockat undan micron. Däremot vet jag inte om den ska stå där den står nu. Det kanske blir lite svårt att använda på den nuvarande platsen(i skåpet ovanför kylskåpet).
Men sen så har jag en annan lösning men då har jag istället inget uttag i närheten.
Så frågan är om jag måste fixa det först.
Jag har lite problem :D hehe.

Imorgon tänker jag SOVA ut så mycket som jag möjligen får, sen tänker jag äta en riktig frukost.
Hoppade den imorse, då jag sov så länge som jag fick och sen plötsligt kom på att det var jag som skulle öppna :)
Så det gick lite fort i svängarna ett tag.

Ska ta ner gardiner imorgon och stryka dem så mamma blir nöjd :)
Sen ska jag försöka lösa det där med gardinstången i vardagsrummet/sovrummet.
Den ska vara 2,7 m, men förlängningen som ska sitta i mitten är helt fel. Den passar inte med det andra.
Så jag har inte satt upp några gardiner där än.

Sen måste jag köpa gardiner att ha efter julen, mamma slår väl ihjäl mig om jag har kvar julgardinerna tills nästa år ;) hehe.

Nej, nu ska jag nog sova lite grann istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0