Njuta av det goda

Jag har fan det bra, jag verkar ha det så bra att jag faktiskt är rädd att något dåligt ska hända snart.
Men så kan man ju inte tänkte heller, man ska tänka positivt och njuta av det goda man har i livet :)
Så jag njuter av min lägenhet och jag tänker inte låta något slå mig ner :)
 
 
Ikväll(efter jobbet) så har jag myst med en kopp te och rostad bröd med jordgubb och balsamico marmelad :)
Marmeladen luktar inte gott, men den smakar bra mycket bättre än man trodde :) "ursäkta svenskan"
 
Jag ska strax krypa i säng, jag får främmande imorgon bitti vid halv 8.
Sanna går av jobbet då och ska mumsa lite frukost med mig :)
 
I veckan så kommer jag lägga ut några bilder på lägenheten om blogg-appen har börjat funka igen så att säga :)
 
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0