Natti

Ja, nu är det natt igen. Ska strax vända mig om och somna. Tur att jag inte har problem med sömnen :) hehe.

Idag bytte vi julklappar med Erik och sen hjälpte Erik mig med att sätta fast fästena på teven och koppla in DVD spelaren som jag fick utav honom i julklapp :)
Kan även koppla in USB så jag kan kika på många filmer om någon kan tänka sig lägga dem på ett av min USBminnen :)

Sen fick jag en väska och ett par pärlörhängen.

Imorgon blir det ett 8 timmars pass sen så är man ledig på julafton :)
Juldagen så öppnar vi lite senare än vanligt men har öppet till 1 som vanligt, då det väl är möbeln som vanligt.
Och folket vandrar mellan oss och möbeln.

Nu säger jag god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0