Myskväll

God kväll/natt :)
Jag har haft en riktigt mysig kväll med Knutte och Dessie, då vi tittade på Hart of Dixie och sen American Pie: Beta House :) haha.
Det blev massa choklad och 2-3 kannor med te :)
Det kanske blir farligt att dricka så här mycket te, ska försöka låta bli imorgon.

Imorgon så blir det att jobba heldag då Linda är sjuk och det hjälper inte att Ronja också är sjuk.
Och imorgon har vi en bokning på 20-30 personer som jag fattade det. Det kan bli lite tufft :) hehe.
Men jag måste ta itu med problemet med arbetskläder först imorgon bitti, sen tar jag nästa problem.

Idag har varit händelserik, rullade köttbullar med Erik på förmiddag, en halv plåt hann jag med.
Samt så slog jag in massa gräddkola.
Efter det så åkte vi till mormor och morfar för att få upp deras bil på Eriks släpkärra.
Sen gjorde jag och Erik en liten tur till Apoteket till mormor, fick vänta minst 25 minuter innan det blev min tur.
Sen så hjälpte han mig att sätta upp gardinstänger och bygga ihop skohyllan :)
Sen så har jag städat klart lägenheten, ska gå ner med lite kartonger i källaren i helgen sen så är min lägenhet fräsch :)

Min första prioritering efter jul är att skaffa mig en ny och större säng :)
Sen kommer avlastningsbänk till köket och lite mattor.
Jag har lite grejor att fixa :D

Måste sova nu så jag orkar med morgondagen :)
Ska även ha tvättstugan på torsdag morgon och jag fattar inte hur jag ska lyckas kliva upp 7 :S
Men jag tar den smällen då...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du har tänkt över det där med mattor nu? ;)

2012-12-13 @ 13:21:48
URL: http://frokensanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0