MIN

Gissa vad jag gör just nu!
Jag ligger i MIN soffa i MIN lägenhet helt själv :)
Underbart som fan, jag tänker mysa ner mig så mycket som möjligt nu i lägenheten då jag jag jobbar samtidigt.
Jag kommer vara riktigt trött efter den här helgen men det är helt enkelt värt det :)

Har fått in mycket kläder i klädkammaren och badrummet är nästan klart. Mattan ska in där och draperiet och sen köksgrejorna i köket sen så är jag ganska så nöjd ett tag.
Imorgon så får jag min säng och mitt vardagsrumsbord, så det kommer ta sig riktig fint här snart :)

Sen så kom Peter på idag att jag inte har några tavlor, så det MÅSTE jag fixa, enligt honom :)

Ska sova nu så jag orkar med allt imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0