Ledig :)

Jag är LEDIG idag :)
Det var så jäkla skönt att ligga kvar i sängen tills man vaknat ordentligt och inge stress eller måsten.
Har tagit en lång dusch, plockat undan lite i lägenheten och sitter nu och äter frukost och planerar hur dagen ska se ut.

Mitt första uppdrag för idag är att gå ner i källaren och titta efter förrådet. Sen ska allt som inte ska vara kvar ner i förrådet.
Sen blir det att gå till affären och köpa hem lite balsam och växla lite.
Ska betala lite räkningar, då jag betalar allt i kontanter så vill man ge jämna pengar.

Sen en sväng till mamma och vattna hennes blommor och hämta min julklapp som jag glömde där.
Efter det blir det lite mys med mormor och morfar :)

Ikväll så ligger jag nog framför en film eller fortsätter att läsa boken.
Men nästa vecka så kommer jag få ett bokpaket som jag köpte i torsdags natt :)
Längtar som fan tills dem kommer, det är fortsättningen på mina nya favoriter :D

Nej, nu är det dags att börja göra lite nytta här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0