Knutte är min hjälte

Älskar Knutte som fan idag :)
Jag fick en bukett blommor och en liten tomte som har fått hedersplatsen på köksbordet :)
Sen har hon var så där extrem snäll och hjälpt mig att packa upp de sista kartongerna.
Nu ska jag bara städa undan allt skräp och sen bära ner lite kartonger i källaren.
Sen är min lägenheten snygg, om man inte räknar med min kartong med skor då ;) haha.
Efter att hon gick så har jag slöat som fan, framför teven och mumsat på min nyinköpta Aladdin ask.
Samt plockat ordning på mina bokmärken och satt dem i sina böcker.
Så jag känner mig lite gladare nu :)

Imorgon så blir det att rulla köttbullar(4kg) med Erik hela förmiddagen, så ska jag sätta ihop min skohylla och hatthylla.
Samt få upp gardiner i köket :)

Nu ska jag sova, har haft lite svårt att varva ner, men det beror nog på att jag tog en sån lång tupplur på förmiddagen :)
Men vad gör det? Det var ju skönt som fan ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0