Juligt ;)

God kväll gott folk.
Jag har blivit lite små lat så här på kvällen :)
Har legat och slöat framför teven i några timmar och mumsat på en sallad från ICA.
Jag var ju till tandhygienisten tidigare och jag fick dåliga nyheter :S
Har ett litet hål, men det var ju också därför jag var där.
Vi hade lite svårt sist att se om det var ett hål eller inte, så vi bestämde oss för att vänta i halvår innan vi kikade igen.
Så jag ska tillbaka om en månad ungefär och bli drogad och få tanden lagad.

Jag tänkte mig sätta mig och pyssla lite här hemma, ska göra egna ljushållare gjorda utav apelsiner med nejlikor.
Sen ska jag slå in lite julklappar och lägga dem under granen tills nästa vecka :)

Tänk det är julafton om en vecka :)
Och jag har det riktigt jäkla juligt här :) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0