Jobb

Jaha, jag verkar ha blivit sämre på att fixa inlägg.
Men det finns så mycket roligare saker att pyssla med istället för telefonen nu :)
Idag har jag haft gäster hela tiden och som vanligt på torsdags kvällar så har jag inte hunnit skura golvet.
Jag funderar hur jag ska lösa det här problemet, jag kanske ska få dem andra stanna kvar längre så jag hinner med det.
Ska testa nästa vecka :)

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag rensa lite här hemma och kanske damma.
Man måste visst göra sådant när man bor själv :)

Sen fick jag vet idag att jag är värd 50 kameler, det lät jäkligt lite tyckte jag :)
Sen fick jag veta att en kamel är värd ca 1,5 miljon :) haha.
Så jag är värd 75 miljoner ;)
Det är ett ganska så bra pris tycker jag, synd att jag inte skulle få ta del av pengar om jag blev "såld" ;) haha.
Okej, jag har dålig humor men det vet alla :)

Imorgon reser Sanna till Thailand och Carro åker också iväg.
Jag får inte se dem förrän den 5:e januari.
Jag har som tur Knutte och Dessie kvar här i Sverige och sen kommer jag ha oturen att jobba nära på varje dag tills dess :)
Men jag kommer ha en fin lön iaf :) hehe.

Sovmorgon först och främst imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0