Inte rädd

God natt, har varit hemma en timme och bara fixat lite grann.
Nu är det dags att sova.
Men jag vill meddela att det är första natten på ett halvår ungefär som jag faktiskt inte har varit rädd för mörkret.
Jag nöjt av promenaden från mamma och väl hemma så gick det bra med att släcka lampan i hallen utan att jag fick hjärtklappning.
Så det kanske är sant, alla sår läcks med tiden...
Det behövs bara en jäkla mycket tid ibland.

Imorgon gäller det att fixa lite inför flytten och sen så ska jag snacka lite med hyresvärden om nycklarna.
För jag flyttar snart :)

Lägger upp en bild från min promenad, visst den är behandlad, men det var kul att leka med programmet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0