Inte gnälla så högt :)

Ja, det är läggdags idag också.
Var ner till källaren och tittade efter förrådet, men jag hittade inget ledig så jag får allt ringa hyresvärden i veckan.

Men jag myste med Knutte och hjälpte henne att färga håret och tittade lite på film.
Sen tog jag en tur till mormor och åt lite mat och tjattrade en massa. Sen en snabbis till jobbet och hälsade på dem.

Jag har sen legat och tittade(halvt som halvt) på Avatar och mumsat på godis med Knutte.
Vi var tvungna att färga lite mera då hon hade lite orangea "fläckar" i hårbotten.

Nu tänker jag strax lägga ifrån mig mobilen och sova istället.
Måste gå tidigare till jobbet imorgon för att hinna skura golvet och fixa lite inför morgondagens alla gäster.
Jag ska köra hårt i 7 dagar nu sen har jag äntligen en ledig dag till innan jag får jobba lite mera.
Jag börjar känna mig trött, men det är bara att stå ut och inte gnälla så högt :)

Imorgon efter jobbet, så går jag faktiskt över till mormor och morfar och spelar bingolotto och myser innan jag beger mig hem för att sova vidare så jag orkar jobba på tisdag också.

Men nu säger jag godnatt och jag hoppas ni får en underbar nyårsafton imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0