I tid

Ska väl säga godnatt strax.
Kan meddela att jag har spenderat en timme i MIN lägenhet nu på kvällen :)
Jag hoppade och kravlade mig genom snödrivor för att få tillfälle att vara där någonting den här veckan. Med tanke på vädret så vet man inte hur det ser ut i helgen.
Jag låg och slöade på soffan min och tittade på en serie i telefonen och pratade lite med mamma och lillebror.
Imorgon är det att kliva upp i tid för att sedan röra på rumpan till lägenheten med lite grejor. Tänkte ta med mig lite toalettartiklar och köksgrejor.
Sen tänkte jag faktiskt ta med mig sängkläder, lyckas jag med allt det här innan 4, så sover jag där imorgon kväll :) hehe.
Så håll för sjutton tummarna för min del nu :)

Ska sova nu så jag kan vakna i tid imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0