Hushållerska

God morgon.
Eller ska man säga god förmiddag?!
Jag har haft full fart hela morgonen, tvättar en maskin tvätt just nu och jag har dammsugit golvet och har även skurat.
Upptäckte att mitt golv i köket är helt fuckad, små brännmärken överallt. Så de måste ha rökt inne eller något för att ha lyckats med.
Kanske kan be att få ett nytt golv om jag bidrar lite grann :)

Idag ska jag inte göra så extremt mycket, har en tid hos tandhygienisten vid halv 4. Sen ska jag nog äta lite mat och mysa med katten innan åker hem till mormor och morfar imorgon.
Sen tänkte pallra mig till Gävle imorgon och mysa lite med Sanna innan hon åker till Thailand i 2 veckor.

Man kanske ska ta och bära ner kartongerna till källaren idag så man får lite mera plats :)
Sen har jag lite problem med att bestämma mig för var jag ställa micron, jag vill inte ha den på bänken.
Det ser så mycket fräschare och finare om bara vattenkokaren och fruktskålen står där :)

Nu väntar min bok på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0