God natt

God natt gott folk.
Men först ska jag väl berätta lite om min dag.
Jag har jobbat till 21, bestämde mig för att skippa solariumet då jag var lite lat och inte orkade tvätta av mig sminket innan jag gick från jobbet. Samt feg :)
Vem fan vågar gå utan smink då spöket förföljer en?

Jag skämde bort mig själv med en ny bok och en Noblesse ask :)
Jag har FAN tjejgrejor den här helgen så jag är rätt så jäkla känslig och konstig. Så jag får fan njuta av något.

Imorgon så hoppas jag på att jag slipper mera snö, visst jag älskar snö mer än vissa Tierpare. Men när jag har bestämt mig för att handla i stan så vill jag gärna lyckas ta mig in så jag kan handla också :)
Det känns inte så härligt för min plånbok då jag måste kasta ut extra för att handla på hemmaplan.
Jag ska allt bli extra snål de här 2 veckorna framåt.
Jag måste ju överleva när jag bor själv nästa vecka :)
Det gäller att handla smart och bara det mest nödvändiga.

Men nu säger jag godnatt, ångrar att jag inte drack min kvälls kopp te :)
Sover alltid bättre då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0