God natt

God natt gott folk.
Jag är, som man brukar säga, slut som artist.
Det blev några timmar på jobbet innan jag äntligen fick sluta och bara ta det lugnt :)
Det blev en nyttig fruktsallad med Sanna, gjorde lite väl i ordning kanske lite mycket, men det var gott :)

Sen kom Sannas kompis Jimmy över och det blev lite roliga fyllehistorier(och äckliga) och sen blev det en mini snabbis ner till Brorsans. En öl och sen lite Bennys mat :)
Min mage är helt jäkla fuckad nu bara för att jag käkade en massa mjölkprodukter.

Sen måste jag tacka Linda för att hon var snäll och räddade Sanna från att förfrysa :)
Skulle fått vänta 45 minuter på taxi annars :) hehe.

Imorgon SKA jag dammsuga och fixa lite grann här hemma innan jag hämtar katten och sen får besök utav Sara :)
Tänkte vara snäll och bjuda henne också på lite fruktsallad, då jag har så mycket :) haha.

Ska nog sova nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0