Fartfylld dag och kväll

God kväll alla godingar :)

Idag har jag fan haft en fartfylld dag, besökt alla kyrkor i hela Tierp.
Då vi försökte hitta rätt gudstjänst :)
Det slutade med att vi hamnade på Missionskyrkans gudstjänst, en halvtimme försenade :) haha.
Men vi fick kaffe och en liten skvallerstund med 2 tanter/damer vi kände igen.

Sen jagade vi rätt på lite grejor till julgranen :)
Så nu har jag en gran hemma hos mig :)
Det luktar gott och imorgon så ska jag fortsätta med pysslandet här hemma.
Och dammsuga som jag har försökt med ett tag.

Men innan vi klädde granen så gick vi och åt lite mat på Brorsans. Vi var tvungen att vänta tills granen torkat innan vi kunde börja klä den.
Vi fick sällskap av Sanna på Brorsans och sen var tjejerna underbara och hjälpte mig fixa granen, då jag "bara" klagade på att den stack mig i händerna ;) haha.
Men granen är väldigt fin nu :)

Har skrivit 20 julkort med Knutte som frimärkes ansvarig och sen spelat ett parti alfapet med Sanna innan hon skulle till jobbet.

Sen har jag även lyckats tvättat en maskin tvätt och hängt den.
Nu tänkte jag fortsätta ligga i soffan och mysa och titta på Poirot :)
Ska försöka mig på att lösa lite detektiv gåtor :) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0