Dofter

Alla dofterna här i lägenheten krockar med varandra tror jag ;)
Det luktar gran, apelsin och nejlikor.

Och imorgon blir det tomtegröt :)
Jag är fan mer utav en "husfru" när jag är själv än när jag bodde med mormor och morfar i nästan 3 år :)
Är det någon som vill ha tomtegröt imorgon bitti så får dem komma förbi. Mellan 11-13 :)

Jag har lite grejor att pyssla med innan jag beger mig till syrran. Diska, slå in några sista julklappar, dammsuga och plocka ordning lite här så jag slipper se massa grejor överallt.
Hinner jag(troligtvis inte) så tänker jag gå ner med kartongerna i källaren.

Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp någon gång imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0