Andra natten

God morgon. 
Det är andra natten som jag sover i min egen lägenhet :) Helt underbart, men min kropp är totalt paj efter allt bärande. 
Får käka inflammationshämmande tabletter för att inte råka ut för samma sak som förr. 
Då jag plötsligt sattes på en kur med massa tabletter och fick besöka en kiropraktiker. 
Det var inte en trevlig upplevelse. 
 
Idag så blir det att packa upp en massa och lillsyrran kommer över om en timme. Hon hjälper mig lite grann och som tack för besväret så bjuder jag på lunch :) Så det blir premiär på matlagning här hemma nu :)
Jag har enbart kokat vatten till te på spisen innan och det räknas inte som en invigning enligt mig ;) haha. 
 
Nej, ska väl kliva upp nu. Måste handla lite grejor till maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0