Utmana ödet?

Back from the track ;)
Jag har varit klantig när jag har startat Runkeeper de här dagarna. Glömt att starta den i tid så jag har bara gått 4,4km och 4,5km enligt den. Men idag var jag duktig och startade den precis när jag startade och då kom jag plötsligt upp i 4.96km :)
Så jag har närapå gått en halv mil varje dag, undrar på att mina ben har skrikigt lite grann ;)
Imorgon så tänker jag ta en liten omväg någonstans så jag kommer upp i en halv mil :)
Så det där men att fixa det på en halvtimme kan bli svårt :) haha.
Men jag tänker inte sluta hoppas iaf :)

Nu ligger jag på sängen och väntar på att hemtjänsten ska komma och hjälpa mormor upp så vi kan äta frukost någon gång :)
Funderar om jag ska ta en till promenad ikväll, men det kanske är att utmana ödet lite grann ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0