Trött och längtar som fan

Hola?!

Jag är SÅ trött i mina stackars fötter, händer ofta under kvällen att jag går runt utan tofflorna, det värker helt enkelt för mycket då :)

Idag har vi haft en riktigt skön dag på jobbet, mot kvällen/natten så sa jag att "det kommer nog bli lite folk" och PANG, så där 15-20 efter att jag sagt det så har vi fullt, ungefär 80 pers kanske plus minus 5 st :) Vi fick rör på rumpan ordentligt då, men det var kul som fan :)

 

Nu tänker jag sussa några timmar, så där 7 timmar innan jag rör mig mot jobbet igen och förbereder inför en söndag med mycket bakismat och söndags gäster :)

Det är bara 2 arbetspass kvar innan min lilla mini semester :) hehe. Längtar som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0